Bosch Zoo'o ProAnimal rood

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch Zoo'o ProAnimal rood op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,8

Gitte 09-06-2020
  • Product gekregen

Bosch Zoo'o ProAnimal

Geschreven voor: Bosch Zoo'o ProAnimal rood

In vind dit een slechte stofzuiger. Zuigt vaak vacuum ondanks schone zak, filters vervangen. Waardoor hij geen zuigkracht heeft. Pakt ook lang niet alle hondenharen.
Was het geld zeker niet waard! Ik hem m weg gedaan en mijn oude stofzuiger maar weer gepakt.

bw2711 02-09-2014
Geschreven voor: Bosch Zoo'o ProAnimal rood

Het is een fijne stofzuiger voor huisdierbezitters, op één dagelijkse ergernis na: het snoeroprolmechanisme. Dat is van het type automatisch, je trekt aan het snoer en het snoer rolt op. Da's althans de theorie. In de praktijk gebeurt het heel regelmatig dat het snoer spontaan oprolt tijdens het stofzuigen of juist niet oprolt als je klaar bent met stofzuigen. Dit kan veel beter. Voor de rest ben ik heel tevreden, vooral over de lengte van het snoer.

AndreStoffig 03-09-2014

mee eens wat betreft snoer oprolmechanisme tijdens stofzuigen. 'gewenst oprollen' lukt me altijd wel.
andere ergernis: door de 4 zwenkwieltjes volgt het apparaat je weliswaar prima, maar vliegt nogal eens uit de bocht en botst overal tegenaan. hij heeft dan wel airbumpers, maar net niet aan de voorzijde bij de handgreep. en als zoveel stofzuigers kan ook deze niet over zijn eigen snoer heen en blijft dan daarop steken. ook mist een klein rond borsteltje, dat heb ik los aangeschaft, maar zit dus niet in het apparaat opgeborgen.
pluspunten: erg handig buis te verlengen/verkorten en buis of borstel af te koppelen, licht, makkelijk te dragen en op de trap te gebruiken, het lange snoer. zuigt goed, ook op laag vermogen (en dan dus relatief stil). ik heb alleen gladde vloeren met 1 kleed.

scarlet1 10-06-2013
Geschreven voor: Bosch Zoo'o ProAnimal rood

Ik heb deze stofzuiger gewonnen met een kraslot van Frontline-Combo, ik was er nogal sceptisch over, van het zal wel, maar ik heb al zoveel stofzuigers versleten, en nooit "de"stofzuiger kunnen vinden waar ik mee overweg kon.
Het lijkt er op dat ik nu een stofzuiger gevonden heb die er dicht in de buurt komt.
Het lange snoer is een genot,hij rijd als een treintje mee achter je aan,hij is licht in het gebruik,enige minpuntjes zijn de borstel die je er uit kunt halen, dat is niet altijd makkelijk de haren er van te verwijderen als die er omheen gekruld zijn,en hij is niet echt zacht qua geluid,maar verder de hulpstukken en het hel apparaat een toppertje waar ik zekers veeeel plezier van zal hebben, mede omdat ik twee honden heb,

Evelyn7 28-04-2013
Geschreven voor: Bosch Zoo'o ProAnimal rood

licht in gewicht, 15m lange kabel, goede hulpstukken aan te raden zeer zeker voor mensen die huisdieren,en veel haar verlies hebben.

ezijlstra 22-02-2013
Geschreven voor: Bosch Zoo'o ProAnimal rood

Gaat gemakkelijk met turboborstel over hoogpolig karpet heen, pakt hondenharen goed op. Is licht in gebruik